maanantai 13. tammikuuta 2014

#9 Poriin let's menoks ! :)

Pampulan kanssa on seuraava startti Porissä ja vähän jännittää koska Missil lähtee vaan 40m meitä taaempaa ja muutenki joudutaan pinkomaan ihan hirmu kovaa jos aiotaan karkuun päästä...

5Emmeros Bambi  /  Nea Fresenius1120: 22.30,4aly2.25,2ly2 481 €

Yks hyvä puoli täs on; saa lähtee kesken koulupäivän pois, koska Poriin ajaa meiltä sen 4 tuntii ja lämmitykseen käytän tunnin :)


Voi toine, oltii tultu lenkiltä ja toine katteli sitä Valtsua aika kaihoisasti.. ;)




Voilakas <3

Ja meillä oli taas sunnuntaina hiitti ja Tintin vierel Pampula juoksi nii kovaa ku kintuistaan pääs...
Hiittisuora oli aika perunapeltoo mut kyl se sielä juoksenteli 2.20 aikaa välillä :)



Aika ilonen lenkille lähtijä...

Tintillä mun pitäis kuulemma ratsastaa selästä niinku iha perusratsastusta (se oli siis kesällä ratsutuksessa Suvin Hevospalvelut tallilla) ja mua vaan lähinnä pelottaa se, että ensinnäki mä en oo äheskään yhtä hyvä ratsastaja kun Suvi joka sitä ratsutti ja toisekseen sillä ei oo ratsastettu varmaa viiteen kuukautee eli mä saatan lentää sieltä kun leppäkeihäs...








Tossa noita ratsutuskuvia ja mä en vaan voi ymmärtää miten Suvi sai sen meidän hirven näyttää hevoselta ! 



En oo varma onko tää täälä jo mut silti, siinä se meidän hirvi on...

Tikun ajo nyt on vähentyny kun siltä otettii ne kengät pois ja mä en uskalla ajaa tuola kun jäiset tiet ja sen jalat lipsuis alta 



Valtsullahan on nyt se jälkitarkastus ja jos tosi hyvin käy nii se saattaa olla jo kesäkuussa startissa ;)


Ja siis tää urpohan potkas mulle hokinreiän reiteen ja puri mua päästä...



Oripoju ;)



Isin lellikki....

Täst tuli varmaan aika lyhyt ja lisäilen taas kuvia kun pääsen koneelle muokkaamaan ja lisäilemään !

~Nea~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti