keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

#11 Oon laiskuri....

Voiei, apua, oon tositosi pahoillani etten oo yhtään mitää päivitelly...
Mut minä urpo nyt en muistanu mun salasanaani tänne ja on vaa laiskottanu älyttömästi...

Nomut Pampulan kans on menty ihan normaalisti, ja noi pari viime starttia on nyt menny ihan penkin alle, ja meillä kävi fyssa viime perjantaina ja totes että sil on etupää ihan jumissa ja luultavasti sen takii se laukkaili niissä viime starteissa 

Pampulan kans jatkellaa 16.3 Jyväskylässä ja tällä kertaa Tamara ajaa, koska mä halusin kokeilla et kulkeeko toi poni paremmin Tamaralla :) 

16Emmeros Bambi  /  Tamara Skutnabb1260: 12.30,4aly2.24,2ly2 681 €

Tänää ratsastin pitkästä aikaa Rutulla ja se meno oli varmaa aika huvittavan näköstä, menin nimittäin ilman kenkiä, takkia (mut siis paita mulla oli päällä xd) , kypärää, satulaa ja suitsia, ja muutenki se oli varmaa aika koomisen näköstä...:D
Ja siis Petra haasto mut siihen haasteesee mikä pyörii facebookissa ja aattelin et mähä meen Rutun selkää seisomaa ! 
Huomasin etten voi sitä tähän alle laittaa enkä ala väkertelemään sitä youtubeen joten jos kiinnostaa nii kannattaa käydä kattomassa mun facebook sivuilta jos kiinnostaa ! :)

Tikulle ei mitää uutta kuulu, silläki olis tarkotus ruveta taas ajelemaa, koska nää paikat on sulanu ja sillä pystyy taas menemää, luultavasti perjantaina olis tarkotus sillä taas mennä...
Huhhuh, katotaa vaa monellekko solmulle se kärryt saa...:D

Nii ja Tintti tuli taas vaihteeks läpi langoista ja siis olin ollu kolmest tallil, ajoin ponin, rupesin siivoo tallii, sit Tintti tuli aidasta läpi ja ku menin ottamaa sitä kii, nii sain väistellä vaa potkuja, ja yllätysyllätys se meni orin luo ja mä tottakai menin hakee piiskan ja huidoin sillä vähä...
Sain sen pois orin luota nii kävin hakee viis litraa kauraa et saan sen kii, no sain sen kiinni ja jätin sen kauraämpärin siihe, nomutta se oli jääny tarhan vieree ja sit ne talipäät kaato sen viis litraa kauraa ja alko onnellisina syömää sitä...
Loppujen lopuks vein viis hevosta sinne peltotarhaa..


Pikkunen oli Vermossa vähä laukkailemas...


Tossa se ihan yrittää juosta :')


Ja taas Vermossa, mut tällä kertaa vaa toises startissa 


Wauvva vähä pörheenä ❤️



Tää vaa osaa olla nii ärsyttävä ja sulonen samaa aikaa :3
(Tai sitte se on ärsyttävän sulonen..)



Aawww... :'DD


Pusuttelua :>


Tää poni + tää sää = sitä jotain <3 










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti